Followers

Wednesday, September 08, 2010

Holy shit, two posts in one day!

After playing a couple of rounds of MW2 today it hit me.  Not some profound, koan-esque personal truth, not the secret of life or any of that shit.

QuickScoper bullets.  They tend to hit everyone.  A lot.

What happened was this. I was playing in a standard Free for All, and was listening into a couple of underage douchebags. Unfortunately, this is the most common type you'll run into on XBL. I really hope it's not the same for other platforms.

Either way, the two are pretty much frothing with rage over some guy that's at 2:1 (kicking their ass) and using the terrain against them. The reason?  He was "noob-tubing."

Now while I believe that Danger Close + Noob Tubing is a shitty way to play, and borderline "hax" I put up with it and carry on with playing, finding another class of mine that's specifically suited for that kind of threat.  If I don't have a class that'll work against them, I make one during the next intermission.

But fuck that noise. I can't fucking STAND quickscoping.

Now I really don't care what your outlook on it is, though you're more than welcome to post it, but my opinion (read - FACT) is that quickscoping is bullshit. Anyone that does it for any other reason than as a means of retaliation against boosters or other quickscopers is only further perpetuating this fucking fallacy that it's a legitimate tactic.  FYI, I was using the term "tactic" very loosely.

For anyone that might consider posting "umad" you're fucking right. I'm tired of people claiming OH TAC KNIFE + COMMANDO? OH YOURE COOL or replace any gun/attachment combo with complimenting perk and you have every possible combo that these shit-herders could possibly try to use as reasoning for their bullshit "tactic."

Also, person owning them was me lawl.

18 comments:

rockStar said...

like!

keep up the good work bro <3

Sup said...

Supportin!

John L said...

Lol. Kill 'em dead.

B said...
This comment has been removed by the author.
B said...

kill them with really hot flames
ill be following:)
http://blogofatravelingsalesman.blogspot.com

amidoinitrite? said...

love the post... I want to see moar!

A musician and gamer said...

i hate it too

Piripi Anxo said...

nice!

Getter Robo said...

Daily support ^^

http://entireteamisbabies.blogspot.com

fatty said...

daily
http://themusicmakerrr.blogspot.com

DizZzY said...

checkin out cool blogs and showin support
VIEW my blogs bro?

Buff Gamer said...

Keep 'em comin! Supporting

buffgamer.blogspot.com

Fuuuuuuuu said...

I never thought of it that way... interesting

Jacob said...

gee try nfs world

razortek said...

following 'n' supportin' bro

imma showin mah daily luv!!!! ;)
w8ing for your add

http://wtfiniggagun.blogspot.com

Swift Love said...

that's something I definitely have to try!

iminhereforthelulz said...

i'm in your page givin you a favour! pls return it! :3

Come At Me Bro said...

This is awesome!